HTML

Road to New England

Váratlan utazás! Road to Avonlea! Remélem mindenki emlékszik még eme nagysikerű sorozatra a királyi egyesen. Valamikor a kilencvenes évek elejéről. Na ez is valami ilyesmiről szól, Hetty néni nélkül. Sarah helyett meg én jöttem, miután csődbe ment a cégem...

Friss topikok

  • zsimbi: azonnali frissitest kovetelunk!meg a csaj emailcimet:PPP (2007.10.28. 23:28) Zoe
  • M@té: Após! Egy igazi amcsi focimeccs, zenekarral geca... kéne egy olyan "baseball cap" aminek a két ol... (2007.10.17. 20:28) Első hét
  • Zsombor: Pali..frissits mar!!!! amugymeg mypraha.freeblog.hu ajanlom szeretettel:) (2007.10.16. 22:39) About the second day...
  • Zsombor: lehet h pocs vagyok, de lassan sorhasam lesz a Staropramentol:D (2007.10.11. 17:16) Welcome to Boston City!
  • Laca: Szuper szopás... részemről: Berlin, Párizs és Newcastle upon Tie, a részletekről később! (2007.08.16. 13:50) Blame on me, Baby!!!

Linkblog

2007.10.16. 23:53 NapPali

Első hét

Hülye ameikai szokás a légkondizás. Eddig is tudtam, de most végkép bebizonyosodott. Egész múlt héten 25-30 fok volt kábé 90 százalékos párával. Ez nagyjából azt jelenti, hogy folyamatosan izzadsz mint egy ló. Így lucskos testtel viszont kész öngyilkosság bármilyen közlekedési eszközre felszállni, hiszen a durva légkondik olyan 15 fokra hűtik a levegőt. A 20 fokos hőingadozásnak pedig nem tesz jót a testnek. Ennek megfelelően a múlt hét elején kaptam egy jó kis arcüreg gyuladást. Láz, takony miegymás. Szerencsére az otthon gondosan bekészített harci Unikum segített. Zwack bácsi csodalögyője 2 nap alatt rendbe tett. Így szerdára újra ready lettem.
Frissen visszanyert energiával csütörtökön bele is vágtam az éjszakába, lakótársaimmal, Laticiával (francia bige), Karinával (venezuelai iszonyat mulat csaj) és Ridrigoval az Olasz Argentínnal (aki amúgy Venezuállában  töltötte élete nagy részét). Az éjszaka folyamán csatlakozott még hozzánk Manny és Carlos is....
Jó tanács! Soha a büdös életbe neigyatok Jelly Shot-ot! Legalább is ne nagy mennyiségben, a gyomromat  kicsinálta 2 napra és még szar is. Ez alatt az értem hogy még normálisan berugni se leszel képes tőle. Na de mindegy, ingyé volt. :) Fujjjjjjjj!

Pénteken kissé másnaposan suli. De ebben már úgyis volt gyakorlatom, szóval könynen végre hajtottam a feladatott.


A hétvége többi része focival, kocsmázással és lődörgéssel a városban telt el. Szóval az első hét semmi különös nem volt. Fogjuk fel egy fajta aklimatizációs időszaknak. "A csúcstámadás előtt mindig pihenni kell egy keveset a részeg angolok között, az 1. táborban." Srinki, a sherpa aki eddig 9 szer mászta meg a Mont-Everest-et.


2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://roadtonewengland.blog.hu/api/trackback/id/tr19198725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NapPali 2007.10.16. 23:56:54

Pecsába, tegnap 4-2 re szopott a RED SOX Clevlandben.

M@té 2007.10.17. 20:28:30

Após!

Egy igazi amcsi focimeccs, zenekarral geca... kéne egy olyan "baseball cap" aminek a két oldalára egy-egy sört lehet betenni szívószállal. Azzal hamar beépülhetnél a béközépbe :) ja amugy a RED SOX az SUCKS élljenek a Clevlandi bullterierek :D

Aztán mostmár kéne egyeztetni egy időpontot valami msnes dumálásra! Mert az a baj hogy én másképp nagyon ritkán vagyok fenn wazze...

No cső vigyázz magadra azt majd írj egy e-mailt hogy neked mikor jó aztán akkorra online leszek én is!
süti beállítások módosítása