HTML

Road to New England

Váratlan utazás! Road to Avonlea! Remélem mindenki emlékszik még eme nagysikerű sorozatra a királyi egyesen. Valamikor a kilencvenes évek elejéről. Na ez is valami ilyesmiről szól, Hetty néni nélkül. Sarah helyett meg én jöttem, miután csődbe ment a cégem...

Friss topikok

  • zsimbi: azonnali frissitest kovetelunk!meg a csaj emailcimet:PPP (2007.10.28. 23:28) Zoe
  • M@té: Após! Egy igazi amcsi focimeccs, zenekarral geca... kéne egy olyan "baseball cap" aminek a két ol... (2007.10.17. 20:28) Első hét
  • Zsombor: Pali..frissits mar!!!! amugymeg mypraha.freeblog.hu ajanlom szeretettel:) (2007.10.16. 22:39) About the second day...
  • Zsombor: lehet h pocs vagyok, de lassan sorhasam lesz a Staropramentol:D (2007.10.11. 17:16) Welcome to Boston City!
  • Laca: Szuper szopás... részemről: Berlin, Párizs és Newcastle upon Tie, a részletekről később! (2007.08.16. 13:50) Blame on me, Baby!!!

Linkblog

2007.09.30. 01:38 NapPali

Welcome to Boston City!

3 napja érkeztem. Itt az ideje a frissítésnek.
Miután Londoni átszállással, tizen-sok órai utazás után leszáltam a Logan-on, Boston kevéssé szép repterén azt hittem alhatok egy normálisat és előtte ihatok egy altató sört. De helyette valami mást kaptam...
Először is kb 2 órát vártam a transzferemre. De ezt is csak úgy kaptam, hogy kb 10 szer hívtam fel a sulit és beszéltem velük egyre ingerűltebben. Közben azonban összehaverkodtam 2 elég büntetően ronda svájci csajjal a francia részről, és egy dán sráccal. Kiderült, hogy egy suliba fogunk járni, egy uttal azt is realizáltuk hogy együtt szopunk a transzfer híjján. Ez az igazi ice-breaking game! De aztán minden rendben lett és rájöttünk, hogy mégse a fehér ember a hibás. :) Vagy 6 japánt, koreait, kínait próbált összefogdosni a mexikói szállítónk, de nem nagyon ment neki. Ezért volt a nagy késés. Mikor meglettünk, kiderült hogy keresünk még egy szingalézt valahol a reptéren. Már 3 óraja próbálják megtalálni, de mindig amikor hívják a budin van. Hmmmm?! Tanulság: Soha ne egyél szingaléz konyhán mert az para! Ha még a helyieket is kikezdi, mit csinálhat veled? Még a szent Unikum sem menthet meg. ÁÁÁÁ!!! Szörnyelem! Vérhalál és fájdalom...
Ezekután mindenkit szépen kifuvaroztunk. Naná én voltam az ucsó egy kínai fickóval. Mikor meglett a koleszom és felkúsztam a szobámba, megcsapott az iszonyat lábszag és izzadt férfi test bűz. Picsába!!! Táskákat ledobtam és elmentem megkeresni a kínai csávót.
Tony, mert ez a neve 30 éves, nős, van egy 5 éves fia meg egy A4-es Audi-a. Ja és Pekingben csővel. Keleti tapasztalataimra nem cáfolt rá így nagyon kedvesen ő fizette az egész estémet sőt mellé még el is szívhattam egy csomag kítűnő mínőség igazi rák keltő kína Malbit. Csak egy dolog nem stimmelt a rendszerben. Kiderült ugyanis hogy a gyerek nagyon kedvel egy bizonyos sör fajtát. Ez egy speckó bostoni sör amihez folyékony cukrot adnak. Ha ittatok már szart... Szóval míg a gyerek benyomott 4-et addig én csak 2-őt bírtam szégyenemre. Esküszöm, hogy kúrvára szart volt! Szerintem még Gzuri sem tudta volna lenyomni egsre. (remélem jól írom)
Ezek után összeragadt szájjal és kínai dohány füstbe burkolózva kúsztam be az ágyba, valahová a lábszag és az izzadság szag közé.
Jócakát gyerekek!


Chill a Heatrow-n, várakozva a bostoni járatra...











Miss Russo for ever!





Otthon, lefekvéskor a gyönyörű látkép :)

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://roadtonewengland.blog.hu/api/trackback/id/tr78181087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsombo 2007.09.30. 10:25:23

Az igen.....a labszag nagyon csabito, hat meg a bostoni rettenet....el se merem mondani pragaban milyen soroket nyomok be nap-mint-nap.:)

NapPali 2007.09.30. 19:05:58

Köszi Zsombi! Remélem jól érzed magad... :) Ja és amúgy milyen a mentor csaj?

M@te 2007.09.30. 22:23:15

Csá Pálya!

Ez igen kemény! De ne aggódj hozzá fogsz szokni... :) mármint a lábszaghoz... mert aztért van ami nem járja: cukrozott sőr?! Meg kell tanítani a Pekingi Kacsát rendes sört fogyasztani különben vizszintesben végzi Ö is valahol a 16-os dokk körül! :)

Laca 2007.10.01. 00:31:37

Végre valami hasznodat is vessszük! Akkor az olimpia ideje alatt a lábszagú haverodnál fogunk csövelni? Egyébként meg köztudott ha a mongoloid sapiens cukros sört iszik büdös lesz a lába, szóval vagy leszoktatod ahogy tanult, és bizonyítványaival méltán kitüntetett szakttekintély kollegám jelezte az imént, vagy levágod a lábát a f@szba és kitűzöd a sapkádrta bojtnak a torzót meg ledobod az ablakból.

ui: pöcs vagy Divinyi!!!!!!!

peto 2007.10.05. 23:49:57

Szingaléz túrós párnácska: végy egy mázsa cukrot, olvaszd meg, öntsd bele egy kád Kőbányaiba Világosba. Habard be túróval, liszttel és tejföllel. Forralás után tekerd tortellinibe és nyílt lángon leheld addig, amíg el nem szédülsz. Ezután sóval, borssal, lábhintőporral fűszerezve tálald langyosított tányéron. Italnak mellé Yoghurt Lassi-t ajánlunk (ennek az íze hasonlít legjobban az izzadságra... bár izzadságot még nem próbáltam). Díszítésként a maradék lábhintőport, illetve bostoni utcai piszkot használjunk.
Jó étvágyat!
:D

Zsombor 2007.10.11. 17:16:43

lehet h pocs vagyok, de lassan sorhasam lesz a Staropramentol:D
süti beállítások módosítása